Akuttelefon : 70 25 02 01
Er der opstået en alvorlig skade eller er der risiko for alvorlige skader i din bolig, udenfor Civicas almindelige åbningstider, kan du benytte boligorganisationens akuttelefon.
Civicas åbningstider er:
Mandag til onsdag kl. 8.00-15:30
Torsdage kl. 8.00-17:30
Fredage kl. 8.00-13:00
Civica har indgået en aftale med skadeservicefirmaet Polygon pr. 1. november 2015. Polygon tager sig af alle akut opståede skader i Civcas afdelinger.
Aftalen med Polygon er indgået for at yde beboerne endnu bedre service. Helt i tråd med vores værdier om: God service, godt medborgerskab og orientering mod fremtiden. Vi opfordrer til, at du kun ringer til akuttelefonen, hvis det er strengt nødvendigt og hvis udbedring af skaden ikke kan udsættes til næste hverdag.
Brug ikke akuttelefonen i disse tilfælde:
-
Ved manglende elektricitet i din bolig. Tjek først om din nabo har strøm? Er der sprunget en sikring eller har HFI-relæet i din bolig slået fra? Det kan ske f.eks. ved overbelastning eller en kortslutning i dine egne elektriske apparater.
-
Har du låst dig selv ude eller er din nøgle bortkommet? – Ring selv efter en låsesmed – ikke til akuttelefonen. Du betaler selv udgiften direkte til låsesmeden.
-
Dit toilet løber. Luk på hanen ved siden af toilettet.
-
Du oplever at et afløb er tilstoppet ved f.eks. vask eller vaskemaskine.
-
Defekt vaskemaskine og tørretumbler.
-
Defekt køleskab, fryser, komfur eller emhætte.
Det koster typisk minimum kr. 2.500,- at tilkalde en håndværker udenfor normal arbejdstid plus udgift til udført arbejde. Regningen sendes direkte til dig.